התחרות ירדה המחירים קפצו • שלוימל'ה ניצח הצרכנים הפסידו

    יום תושבי בני ברק הופתעו לגלות שלט חדש על החנות המפורסמת של שלוימל'ה שם נכתב שמחיר קפה ומאפה יעלה 6 שקלים. כפול ממה שהבטיח רק לפני כשנה, ובכך אפשר לקבוע סופית כי תם עידן התחרות על ליבו של הצרכן הבני ברקי
    admin2 No Comments on התחרות ירדה המחירים קפצו • שלוימל'ה ניצח הצרכנים הפסידו

    בני ברק • הקרב בין קופיקס לשלוימל'ה: לפני כשלושה שבועות סניף קופיקס במקום הודיע על סגירת שעריו • התוצאה: הקפצת מחירים • שלוימל'ה בתגובה: יצרנו מהפכה בתחום

    יום תושבי בני ברק הופתעו לגלות שלט חדש על החנות המפורסמת של שלוימל'ה שם נכתב שמחיר קפה ומאפה יעלה 6 שקלים. כפול ממה שהבטיח רק לפני כשנה, ובכך אפשר לקבוע סופית כי תם עידן התחרות על ליבו של הצרכן הבני ברקי
    14:23
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בחסדי שמים: סוכלה חוליית טרור שתכננה לפוצץ מטען על חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זוכרים את הבשורה? בשנה האחרונה, חדרה רשת 'קופיקס' לתחומי עיר התורה והחסידות מה שהוביל למהפכת מחירים בתחום, הסניף הידוע מכל היה זה שממוקם ברחוב הרב ש"ך בבני ברק מול שטיבלאך איצקוביץ שם ממוקם גם הקיוסק הידוע של שלוימל'ה מה שהוביל לתחרות עזה ביניהם בסופה האחרון ניצח.

    שלוימל'ה, קופיקס ואיצקוביץ • מלחמת בתי הקפה, הגרסה הבני ברקית

     אז באותה תקופה שלוימל'ה החליט להגיב מהר ופתח ממש בסמוך לסניף הקופיקס החדש סניף משלו שייקרא קופיז. המטרה: הקרב על הצרכן הבני ברקי, אלא ששלוימ'לה לא הסתפק בכך והבשורה ששמע עליה כל בני ברקי ממוצע היא ששלוימל'ה ימכור מעתה קפה ומאפה ב-3 שקלים בלבד.
    .
    התחרות במקום כאמור יצרה אין סוף כותרות ופרשיות מצד אחד המאבק הפיננסי של שלוימל'ה ומצד אחד המאבק הרוחני של רבני העיר על דמותה וצביונה של עיר התורה והחסידות.

    מלחמה נגד 'תרבות האוכל' בבני ברק: "מגיפה איומה עוברת על העיר בסערה"

    שיאו של המאבק כאמור היית בהורדת המחירים של שלוימל'ה, ואכן כפי שפורסם באתר קול חי  שלוימל'ה ניצח בתחרות על הצרכן הבני ברקי ורק לפני כשלושה שבועות סניף קופיקס במקום הודיע על כניעתו וסגירת שעריו.

    אוחיון בשטח • סערת 'קופיקס': אבי כץ סוגר חשבון עם מכתב הרבנים

    שלוימל'ה ניצח במערכה על איצקוביץ'? • 'קופיקס' סוגרת סניף

    אולם היום תושבי בני ברק הופתעו לגלות שלט חדש על החנות המפורסמת של שלוימל'ה שם נכתב שמחיר קפה ומאפה יעלה 6 שקלים. כפול ממה שהבטיח רק לפני כשנה, ובכך אפשר לקבוע סופית כי תם עידן התחרות על ליבו של הצרכן הבני ברקי.

    משלוימל'ה נמסר שהמחירים עלו עוד לפני שסניף קופיקס במקום סגר את שעריו, לדבריהם: "בשום מקום בעולם לא היה כזה מחיר זול וגם לא יהיה, המחירים אומנם עלו אולם לא צפויים לעלות שוב".



    0 תגובות